Friday, November 5, 2010

SANTAI DI SELESA BEACH RESORT, PORT DICKSON

Selesa Beach Resort
Sempena hari Deepavali esok, jom santai sekejap ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Deepavali kepada semua penganut ugama Hindu semuga ceria selalu dan kepada yang mengambil kesempatan cuti 3 hari ni yang balik kampong atau pergi bercuti, berhati-hati di jalan raya. Anda mampu mengubahnya…
So apa program anda cuti kali ini? Ada rancangan menarik yang anda sudah rancang? Setidak-tidaknya inilah masanya anda boleh buat blogwaking dan pulun sehabis tidak!! Buat masa ini, sy sudah pun berada di Selesa Beach Resort, Port Dickson kerana ada ‘Family Day’ selama 3 hari disini… lama tu. Dah lama jugak sy tidak ke Port Dickson dan harap2nya cuaca minggu ini tidaklah hujan….
Emm cuba teka bilik mana sy bersantai?

Bila cakap pasal pantai ni, teringat sy pada kisah di mana suatu ketika dulu, sewaktu sy bekerja di salah sebuah bank dan kami mengadakan minggu suai kenal di salah sebuah pantai di Melaka. So bila ada acara bebas tu, apa lagi, semuanya pergi lah kepantai dan berenang atau kalau yang tak pandai berenang tu, duduk aje dalam air sambil buat2 berenang…tiba-tiba salah seorang daripada rakan sy menjerit2 mnta tolong tapi bukanlah kerana lemas, rupa2nya ada seekor anak ketam telah masuk dalam seluar dia sewaktu dia dok asyik berbaring dalam air sambil bermain ombak pantai…pada awalnya nak jugak kami tolong tapi bila fikir2 kalau nak ambik anak ketam tu dah tentu kena selok kat seluar dia.. emmmmmm….so kami suruh dia pergi kat bilik air berdekatan dan tanggalkan seluar untuk keluarkan anak ketam tersebut…..alahai.

2 comments:

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails