Monday, August 30, 2010

RUANG LEGAR SUBANG PARADE

Ruang Legar Subang Parade
Asal pergi shopping complex, saya mesti pergi bahagian ruang legar diorang. Saja nak tengok bagaimana bentuk dan kreativiti diorang membuat stage. Hari ni saya singgah ke Subang Parade. Sambil bersantai melihat barangan untuk hariraya ( jika ada ) dan jugak barangan lain yang dikira perlu untuk menyambut hariraya nanti. Saya pun mengambil gambar ruang legar Subang Parade dimana stagenya kelihatan tinggi nun di atas sana dimana dibahagian bawah terletak gerai-gerai menjual pakaian2 dan makanan2 dengan harga diskaun yang cukup...emmm cukup-cukuplah. Tapi saya rasa, Parkson Grand di Subang Parade memang buat sales habis...banyak diskaun yang hebat dan murah terdapat disana. So jika anda ter'jalan' ke Subang Parada, singgahlah tempat2 yang mengadakan diskaun 70% keatas...

2 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Wahhh tingginya stage tu untuk apa yee,
    banyak baju kurung murah2 tak kat sana?

    ReplyDelete
  2. sebenarnya stage tu gimmick je...tak ada nak buat apa2 pun.Bagi saya,baju kurung kat subang parade masih pada paras agak mahal walaupun ada sales..baju kurungnya sekitar bermula daripada RM89 keatas....u punya area macam mana?

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails