Monday, August 23, 2010

PERSIAPAN HARIRAYA DI PLAZA MASALAM

Ruang legar Plaza Masalam Shah Alam

Beberapa hari yang lalu saya sempat singgah ke Plaza Masalam kerana ada urusan di Jabatan Pendaftaran dan melihat persiapan Hariraya di ruang legar Plaza Masalam. Nampak kelainan daripada tahun-tahun lepas dan siap ada kolam air lagi... tapi saya tak pastilah kalau tahun ni ada jemputan daripada artis-artis tanahair.. saya teringat pada 2 tahun lepas dimana diorang ada menjemput artis Anuar Zain dan Ning Baizura mengadakan persembahan. Penuh sesak di ruang legar Plaza Masalam. Kedai-kedai sekeliling jugak tak kurang sibuk mengadakan promosi dan diskaun hariraya dan pelbagai lagi aktiviti-aktiviti yang dijalankan.
On the way balik pulak, saya singgah di Carrefour Bukit Rimau. Banyak jugak persiapan sempenan hariraya dan saya tertarik dengan set kerusi ruang tamu yang nampak elegant tapi harganya cukup murah. Selain daripada tu, macam biasalah...baju2 raya yang pelbagai corak dan warna. Saya juga tertarik dengan konsep satu kedai handbag ni yang menggunakan konsep warna hijau. Mana tahu trend hariraya tahun ni semua warna hijau...!!

Handbag hijau di Carrefour Bkt Rimau

Set kerusi nampak elegant tapi murah

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails