Sunday, August 29, 2010

BERBUKA DI SERAI EMPIRE

Set berbuka di Serai Empire

Serai Empire terletak di Empire Shopping Gallery, Subang Jaya. Pada entry saya beberapa minggu yang lepas, pada awal puasa saya ada memberitahu 2 restoran yang saya kira menarik di Empire Shopping Gallery iaitu Serai Empire dan Belanga. So hari ni saya mencuba di Serai Empire. Walaupun mereka tidak menyediakan buffet Ramadhan, tetapi mereka ada set-set untuk berbuka dan saya memilih set 1 yang terdiri daripada ikan siakap masak swee sour / sotong goreng crispy / ayam masak percik / tom yam seafood / ulam terung dan bender / pilihan kuih muih / air sirap selasih dan nasi . Air dan nasi boleh refill. Harganya juga berpatutan, better daripada makan buffet kat hotel yang sekarang rate RM80 keatas sorang.... bukan boleh makan banyak pun masa berbuka, kecuali yang betul2 kuat makan.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails