Tuesday, August 31, 2010

BERBUKA DI CHICKEN RICE SHOP

Chicken Rice Shop ni tak payahlah saya terang lebih-lebih. Memang orang dah tahu pun apa yang diorang jual...dah tentu nasi ayam, tapi lauk diorang dah di pelbagai dah, ada beef stew, ada ikan asam pedas. Untuk bulan ramadhan ni ada resepi dari Chef Ismail iaitu ayam masak merah. Hari ni saya dan keluarga serta bapa mertua saya makan di Chicken Rice Shop Subang Parade. Kebetulan anak saya ada jamuan berbuka puasa ( tapi kena bayar sendiri ) dengan kawan2 sekolah dia di Fish Manhattan Market, so berdekatanlah dengan Chicken Rice Shop.... Saya orderlah set yang ada ayam masak merah, datang sekali dengan kerabu sayur, ayam stew, taofu, soup fishball dan saya tambah rojak penang serta air bandung cincau. Boleh tahanlah, cuma ayam masak merah dia tu memang warna merah, tapi rasanya saya rasa lebih ke arah macam ayam asam pedas....belum sampai tahap ayam masak merah walaupun warna dia dah merah. Walau apapun, kat sini apa yang paling saya suka adalah Pai Tee nya yang ranggup.....
Berdekatan dengan Chicken Rice Shop tu ada jualan set2 sofa dan kerusi bagi Raya. Harga boleh tahanlah dan ada pelbagai design dan fabrik yang lembut serta beberapa accesories rumah bagi mereka yang suka deco-deco macam Eric Leong. Ada beberapa set kerusi yang menarik perhatian saya. Nampak elegant tapi harga murah...

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails