Custom Search

JomSantaiSekejap Followers

TRANSLATE OF OTHER COUNTRIES

 

Sunday, August 8, 2010

ALA VANTAGE DI KK HOME DECO

Sambil saya melihat ekspo hartanah PKNS di SACC Mall, satu lagi tempat yang saya tak boleh miss untuk 'menziarahi' adalah KK Home Deco. Oleh kerana minat saya bagi deco rumah adalah ala English, maka KK Home Deco banyak menjual barang-barang ala vantage dan ada kalanya banyak pilihan yang boleh anda buat jika anda memerlukan pilihan alternatif selain daripada barang-barang di Romantika dan Vantage sendiri. Daripada perhiasan, pingggan mangkuk, kerusi meja, kain-kain alas, langsir dan macam-macam lagi variasi produk yang kalau anda pergi, pasti akan rambang mata. Nak-nak, sekarang ni diorang tengah buat promosi untuk member KK Home Deco sebanyak 30%... Macam-macam ada. Saya ada mengambil beberapa produk yang saya kira menarik dan mungkin boleh masuk dalam senarai untuk di beli bagi persiapan Hari Raya nanti....
Bersantai sambil rehatkan minda

Barang-barang perhiasan di rak dinding

Set-set dinner. Pilih je mana-mana corak.

Please do not sit. Tulisan kat kad merah tu...

Ni nak bersolek berjam-jam pun boleh.

2 comments:

  1. i suka gak tgk english deko nih..tp tengok jelah..xleh nk buat rumah warna putih suci mulus gini..confirm x putih dah..pastu nti byk yg ranap dikerjakan dek 2 kenit tuh...hahaha..

    ReplyDelete
  2. jss - betul jugak tu, nanti elok2 dah buat english deco, jadi wakaka deco dengan pelbagai warna pelangi. Tak pun, buat semua yang jenis gantung.

    ReplyDelete

Terimakasih di atas komen-komen anda.
Semuga ceria dan salam santai.....

Related Posts with Thumbnails