JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, March 8, 2011

WANITA! WANITA! WANITA!

Tangan kanan yang menghayun buaian dapat menggegar dunia. Itulah satu kata-kata yang menggambarkan kecekalan dan kekuatan wanita dari satu aspek kehidupan. Kenapa pulak sy nak cakap pasal wanita hari ni? Bukannya apa, sebab untuk sama-sama meraikan Hari Wanita Sedunia yang jugak merupakan kali ke 100 ianya disambut. Mungkin tanpa kita sedari, wanita zaman kini sudah mengorak langkah seiring dengan kemajuan dan perubahan dunia. Tak payahlah sy pergi jauh, tengok saja dunia blogging yang cukup meriah dgn pelbagai kreativiti dan keunikan tersendiri daripada bloggers wanita. Tak payahlah bagi contoh-contoh kerana sy rasa anda semua boleh lihat sendiri dengan banyak blog2 yang sudah memasuki majalah2, dokumentari2, wawancara dan jugak suratkhabar dan kebanyakkannya wanita…. Bukannya nak ‘up’ kan wanita ye. Walau apa pun, Jom Santai Sekejap ingin mengucapkan Selamat Hari Wanita kepada semua bloggers wanita dan juga wanita2 yang berada disamping bloggers lelaki…..

8 comments:

  1. hari ni hari wanita. agak2 ade tak hari lelaki??


    support saya di
    teked seorang blogger

    ReplyDelete
  2. weeewiiiittt...hehee mekaseh2...^_^

    ReplyDelete
  3. sy blogger wanita..cewah..saya stuju dgn kamu, wanita dari dulu memang sbnarnya lebih kuat dari lelaki dari segi mentalnya...dan wanita lebih kuat semangat....!!! wanita dapat teruskan hidup tanpa lelaki, tapi lelaki slalunya mesti mencari wanita utk menjadi tulang belakangnya...:)

    ReplyDelete
  4. cheknora - tang mana yang tak sedar tu? cuba habaq mai...
    Muhsin Aminudin - Hari lelaki tiap2 hari kecuali hari ni :-)
    Dak comot - welcome....sambutlah dengan meriah ye..
    fara feroza - perghhh, tu dia bakal Menteri Wanita akan datang sedang berucap...berapi ..kebaboom

    ReplyDelete
  5. Ooo... hari ni hari wanita ek? tak tau pulak.. :)

    ReplyDelete
  6. Siti - Kalau sy salah, maka salah jugaklah Sinar fm sebab sy dengar kat situ pagi tadi..:-)

    ReplyDelete
  7. Selamat hari wanita untuk semua wanita dimana jua berada...

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails