JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, June 25, 2014

NOVEL - DALAM HATI - ARYANA HUDA

Dalam Hati - Aryana Huda
Pastinya ada diantara kita ini merupakan peminat tegar kepada novel2 tidak kira novel berkisar tentang kehidupan semasa, percintaan dan alam semesta. Dan kalau dulu novel2 ni kita terpaksa pergi kekedai buku dan membelek2 pada hujung buku untuk melihat sipnosis cerita novel tersebut...sekarang kita hanya perlu baca novel di internet saja... dan salah satu novel yang sedang sy baca adalah Dalam Hati hasil karya Aryana Huda. Antara petikan2 novel tersebut:

Azmi renung telefon bimbit di tangannya. Dua minggu dia biarkan telefon itu senyap. Alia tersangat jarang menelefon atau WhatsApp dengannya. Sekarang lagilah, Alia tidak mungkin akan menjawab panggilannya. Dunianya sepi tanpa Alia.
Dulu dia ingat dia rasa ada manis pada rindu tapi sekarang dia tahu pahitnya rindu kepada Alia yang sudah menjadi milik orang. Dia rasa derita menahan diri dari melihat gambarnya dengan Alia semasa perkahwinan Uncle Jimmy dulu tetapi dia tidak punya kekuatan untuk memadamkan gambar itu dari telefonnya.
Dulu dia ingat ada rasa nikmat dalam cemburu tapi sekarang dia tahu seksanya menolak bayangan Alia bersama Dr Darwish. Dia sudah cuba untuk menutup matanya. Dia cuba merenung gelap malam tapi bayangan Doktor itu memegang Alianya masih jelas dalam fikirannya tetapi dia lelaki macho yang tidak boleh menitiskan airmata......
Cerita yang penuh dengan liku2 percintaan yang sejati namun terlalu banyak halangan untuk Azmi dan Alia. Jika anda ingin baca novel tersebut, just layari saja disini Dalam Hati - Aryana Huda

2 comments:

  1. yup..sy pun tgh bace cite ni..bes kan..heheheh

    ReplyDelete
  2. Mel Melissa - Ahaksss..sy pun beluim habis baca lg tapi memang bestlah..nak2 ada loghat2 negeri.. Anyway selamat membaca ye.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails