JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Saturday, June 21, 2014

KITA LUPAKAN SEKETIKA

Sejak dua menjak ni cuaca terasa teriknya...kadang2 cuaca di waktu tengahari mencecah 37 darjah celcius. Panasnya sampai bukan kepala je jadi pening..satu badan pun naik pening..risau jugak nanti air kena catu balik..Teringat hari tu punyalah payah nak menunggu air ada. Katanya selang 2 hari air ada, tapi bila time potong air memang diorang potong ikut jadual..bila tang air ada tu yang tak sampai hati nak tengok...keluar macam lidi. Baru air tu nak besar sikit..dah kena potong balik sebab hujung hari ke dua baru air tu banyak..ahakss.
Kita lupakan seketika cerita pasal air ni. Memang daripada dulu cerita tu tak kan habis.
Kita lupakan jugak seketika pasal kekalahan Spain dan England..2 gergasi dan negara yang mempunyai liga bolasepak yang terbaik dan termahal di dunia ..ahaksss.
Hari minggu ni pasti ada yang sibuk agaknya membuat persediaan membeli barangan untuk menyambut bulan puasa nanti, walau apa sekali pun berbelanjalah dengan berhemah.. beli apa yang perlu. Kos kehidupan di Malaysia ni memang tinggi, apalagi harga barangan nya. Harap2 tidak ada pihak2 yang mengambil kesempatan seperti masa2 lalu apabila datang aje musim perayaan pasti ada saja barang yang kehabisan stok

2 comments:

  1. nasib baik germany tak kalah :)

    ReplyDelete
  2. budak - Hahaha...bola itu bulat. Banyak jugak keputusan yang tidak di jangka pada kali ini..

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails