Thursday, July 22, 2010

RESTORAN ADAM

Lepas mengharungi hari yang tak menentu, lupa pulak malam ni saya ada janji untuk berjumpa dengan seorang kawan yang dah agak lama tak saya jumpa. Dia tinggal kat area Kota Kemuning. Kalau ikut kesas memang mudah nak kesana. So, janji punya janji, sms punya sms, kita orang akhirnya berjumpa di sebuah restoran bernama Restoran Adam. Rasanya ianya terletak di seksyen 32 berdekatan dengan pasaraya Econsave. Malam ni saya order nasi goreng daging merah dengan teh tarik manakala kawan saya memesan nasi goreng kampung dengan nescafe tarik. Makanannya boleh tahan, maknanya boleh di makan tapi tidak ada yang ummmgghh. Harga makanan saya dalam lingkungan RM5.20. Yang syok nya saya makan nasi goreng daging merah tapi bila masuk dalam mulut, rasa durian....rupa2nya tak jauh daripada situ, ada gerai durian...memang power betul bau dia sampai kat restoran Adam pun boleh bau. Ada satu lagi restoran sebelah Restoran Adam yang kalau tak salah saya namanya Restoran Dapur Kita. Nampak daripada luar memang inviting, tapi maybe next time saya akan ajak kawan saya pulak untuk menjamu selera di sana..... 

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails