JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, August 16, 2012

BEBERAPA HARI LAGI NAK RAYA...

Persiapan baju raya di Kompleks PKNS
Pejam mata bukak mata, dah nak sebulan kita berpuasa... cepatnya masa berlalu. Dah nak raya dah.. So apa persiapan anda semua? Balik kemana? Macam biasa sy akan balik ke Johor Bahru. Rasanya persiapan sy dah buat semua, lagipun rasanya tahun ni tak terasa macam giler2 sangat nak beraya.. Tak tahu kenapa tapi mungkin kerana ketiadaan arwah ayah, adik sy yang berkahwin kemungkinan beraya di rumah mertuanya..jadi kemeriahan tu dah agak kurang sikit agaknya kot. Apa2 pun, raya tetap raya...yang penting kita bercuti...ahaksss.
Sana sini sy pergi, semua mengadakan jualan besar-besaran terutamanya dari segi pakaian raya. Sy sempat jugak menjenguk ke kompleks PKNS, SACC Mall dan Alam Sentral. Kalau di tengok secara kasar mahal jugak harga baju-baju tak kira baju melayu lelaki mahupun baju kurung perempuan, nak-nak kalau yang ada benda2 tambah kat baju tu...Kebiasaannya macam tahun2 lepas, sy akan beli kuih2 atau baju2 raya, last-last minit sebab masa tulah ada jualan lelong...Kuih RM20 untuk 2 balang...ahaksss. Bazaar kat kompleks PKNS pun mula berkurang..tapi masih sesak macam biasa.....

3 comments:

  1. awak, nak duit raya! mehmehmeh.

    salam lebaran! :)

    ReplyDelete
  2. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails