JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, December 27, 2011

ULASAN MOVIE - THE FINAL DESTINATION 5

Kalau yang lemah jantung atau tak suka tengok cerita ngeri2...don't see this movie. Tapi terus terang sy katakan, sy dah mula keboringan tengok cerita ni, bukan sebab tak ngeri, tapi sebab dah boleh agak dah apa yang akan berlaku. Mungkin kalau sequel pertama hingga ke 3 tu masih boleh terima dan masih ada jugak terasa terkejut2 ketakutan..ahaksss tapi siri ke 4 dan ke 5 ni sy kurang rasa takut atau suspens...
Cerita yang dibarisi pelakun2 baru seperti Shantel Vansanten, Bobby Campo, Webb dan lain2 mengisahkan Nick yang mengalami mimpi kejadian kemalangan yang akan meragut nyawa dia dan rakan2nya di sebuah jambatan merasakan kejadian itu betul2 berlaku dan mengajak rakan2nya lari daripada jambatan tersebut sebelum kemalangan ngeri itu berlaku di mana beberapa orang mati dan jatuh ke sungai.
Kemudian, satu demi satu rakan2 Nick mula mati dengan cara yang mengerikan dan mengikut turutan dalam mimpi Nick...so, enjoy the movie.
Jom Santai Sekejap **

1 comment:

  1. saye tak berani tgk crite2 mcm ni. penakut. hehe

    dill.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails