JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, December 20, 2011

SUDAH KUKATAKAN

Hujan lebat...
Seperti yang dikatakan pada entry beberapa hari yang lepas pasal tiap kali sy basuh kereta pasti hujan akan turun...so hari ni sy test basuh kereta pada hari Isnin, manalah tahu hujan ni pandai pilih hari, hanya hari minggu je dia turun...tapi ternyata tekaan sy meleset. Lepas je 20 minit sy menbasuh kereta sy, hujan mula turun dengan lebatnya walaupun sebelum tu cuaca mmg elok je panas. Nasib baik hari ni sy tidak kemana2, jadi lepas je hujan berhenti, sy bilas sekali lagi...ahaksss macam basuh baju pulak.
Mungkin musim jugak agaknya, tekak sy tak berapa baik hari ni, selsema pun ada rasa, sakit tekak pun ada rasa tapi harap2 ianya tak melarat sampai batuk2 atau demam. Sana sini memang sy ada terserempak ramai yang uhukk uhukks dan sot set sot set....harap anda semua sihat2 hendaknya.

3 comments:

  1. hahah standard
    ikut cara kaloi laaa
    tak yah basuh kete langsung kekekek

    ReplyDelete
  2. Kira mcm exersice gak tuh...takyah buang duet prgi slim world.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails