JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, December 16, 2011

SARAPAN DISTESEN MINYAK

Tunggu giliran di lap
Pagi ni sy bersarapan di stesen minyak... ahaksss. sejak dua menjak ni asyik cakap pasal stesen minyak je. Bukan apa, sambil menghantar kereta sy yang memang dah teruk sangat keadaan mukabuminya distesen minyak, sy pun sarapanlah disana sambil menunggu kereta siap di basuh... Bukannya sy malas nak basuh sendiri kereta tu, mmg selama ni tiap2 minggu sy basuh kereta tu, tapi sejak dua menjak ni, tiap kali sy basuh pasti hujan tidak kira hari apa sy basuh...bila tak basuh, elok pulak panasnya. Jadi kali ni sy tgk, kalau hantar basuh kat stesen minyak, hujan tak...
Makan apa di stesen minyak? soalan yang bagus...Kat sini terlalu banyak aneka juadah yang dijual, macam bazaar ramadhan pulak...sy makan nasi ambang dan jugak nescaffe..boleh tahanlah sbb dah lama jugak tak bersarapan berat...opsss kereta dah nak siap. Hingga dilain kali.

2 comments:

  1. awak, bile nak makan same2 ni? hehe

    dill.

    ReplyDelete
  2. hidup org bujang, akak paham. kat mana2 pon boley jadik tpt makan..hehe

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails