JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, December 20, 2011

SALES DI SUMMIT USJ DAN GM KLANG

Sales di GM Klang
sales di summit usj
Jangan marah ye kalau sy dok asyik nak buat entry pasal sales, manalah tahukan jika anda semua berada di lokasi yang syg nyatakan, maka bolehlah singgah sambil menjamu mata dan mengosongkan poket atau handbag anda dengan jualan2 murah di sana sini. Kali ni sy nak beritahu anda 2 tempat yang mengadakan sales giler2. Pertama adalah di shopping kompleks Summit USJ dimana ada beberapa lokasi jualan murah di tingkat bawah dan satu....termasuk jualan baju2, kasut2 dan lain2.Sy sendiri rasa macam nak beli...macam nak belilah tapi tak beli, bukannya apa, sebab orang ramai sangat...pilih baju dan seluar macam pilih ikan dan sayur kat pasar...angkat, belek2 dan beli...haaa mudahkan. Jualan jangan cakaplah..ada sehingga 70% dan lelong pun ada...
Lokasi kedua yang ada jualan ialah di pasaraya GM Klang. Kat sini dah jadi lokasi kegilaan bagi mereka yang ingin membeli secara pukal sebab barang2 mmg ternyata murah jika dibeli dengan banyak..Dari pada assecories handphone, minyak wangi, baju, tv dan radio...cakap aje semua ada. Bagi mereka yang belum pernah pergi, sy rekomenkan anda pergilah ke sini.

3 comments:

  1. submit USj ni selalu gak pegi...GM klang lalu jer tak pernah singgah...
    :)

    ReplyDelete
  2. jom awak...kite jalan2 same2 :)

    dill.

    ReplyDelete
  3. My little diary - Summit USJ tu mmg area makan awk kan..hahahaha.
    dill - jom dill.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails