Thursday, December 22, 2011

POTONG JANGAN TAK POTONG

"Terujalah gua tengok lu punya Daniel. Walaupun lu ni kira dah season tapi masih berkilat2 dan ada power lagi lu punya. Ada apa2 rahsia ke yang boleh lu kongsi dengan gua?" tanya Leong.
"Alaaaa biasa2 aje. Yang penting kena slow and steady...jangan potong2."
"Ehhh lu sampai sekarang tak pernah potong ke Daniel? Wahhh lu tarak malu ke sama orang lain?" terkejut Leong mendengar pengakuan Daniel.
"Buat apa nak malu...cakap aje terus terang lagi bagus. Kita punya barang kita punya sukalah. Kalau apa2 jadi siapa yang susah, kita jugakkan..baik tak payah potong2. Tak potong selamat jugak Leong... "
"Respect sama lu lah Daniel. Gua kalau tak potong, banyak pening kepala" terang Leong sambil mengeleng2kan kepalanya.
"Apa kaitan pulak pening dengan potong Leong? Daniel tertanya2..
"Yelah, lu tahukan gua kerja hantar barang. Kalau gua bawak slow2 macam lu tarak potong..mesti banyak lambat mahu sampai...nanti orang bising2 bikin pening gua punya kepala... "
"Ooooooo macam tu ke?" Daniel hanya tersenyum.....

5 comments:

  1. kakCT pulak laen...kau potong tegak ke, serong ke, segi tiga ke, kakCT tak kesah, yg penting signal. signal takde kalo mmg berbakul seranah free kena..menyusahkan org aje.

    ganas kakCT

    ReplyDelete
  2. ingatkan potong rambut. hehe

    dill.

    ReplyDelete
  3. hahah ni men potong2 pe ni
    kaloi pun tak pham heheh

    ReplyDelete
  4. Kak ct - dasyhat...respect dgn kak ct. pemandu berhemah.
    dill - hahahaha..kalau dill bukak kedai potong rambut sy jadi pelanggan pertama
    nurkaloi - hahaha...sy pun tak faham diorang potong apa

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails