JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, December 14, 2011

ANDA MAMPU MENGUBAHNYA...

Beberapa hari lepas waktu sy berada di KLCC, sy terserempak dengan rakan sepengajian sy dulu semasa di UiTM Shah Alam. Terperanjat sy kerana bentuk fizikal dia berganda2 naik daripada semasa di UiTM dulu. Kalau dulu, panggilan 'manja' yang kami panggil dia ialah cikeding sebab badan dia betul betul betul kurus sampai kami naik ngeri kalau tgk dia bertuala pergi mandi...tapi biasalah, dia memang muka selamba tak kisah dengan apa nama glamour pun. Tapi yang peliknya kalau time makan, memang selalunya dia akan banyak. Teringat sy waktu breakfast, Fariz ( nama tak glamour dia..ahakss) ni pasti akan makan waktu last2 bila kantin nak tutup sebab masa tulah boleh pulun banyak2 sebab makanan banyak yang belum habis, terutama telur rebus.. termasuklah sy jugak, tapi walaupun selera dia boleh tahan, tak pernah pulak ada berlaku perubahan..
Sehinggalah sy berjumpa dengan dia di KLCC. Sy tanya dia, apa yang buat dia jadi sampai macam tu.. Nak tahu apa jawapan dia...Katanya sejak dia kahwin 3 tahun lepas, badan dia naik mendadak...hahahaha.. Sy tak boleh tahan terbahak2 ketawa kat situ jugak dengan kawan sy tu...Alahai.

3 comments:

  1. dill - kalau awk pulak, bahagia mcm mana ye rupanya?

    ReplyDelete
  2. Ermmmm....kalau kakCT pulak, naik jenuh masak kan utk en suami tapi tetap cam gitu gak sampai2 ada kengkawan yg kata kakCT bongzaikan suami kakCT

    Ohhhh tidakkkkk

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails