Custom Search

JomSantaiSekejap Followers

TRANSLATE OF OTHER COUNTRIES

 

Wednesday, July 30, 2014

BARU RAYA KE 3 TAPI...

Baru Raya ke 3 tapi berat badan dah naik 2kg....ahaksss. Memang sah ni salah rendang yang sedap2 yang sy makan pada raya pertama dan kedua... Apa tidaknya. Sarapan rendang. Lunch rendang,, Minum petang walaupun roti tapi lawannya tetap rendang... makan malam pun rendang. Begitu jugak pada raya kedua. Pendek kata selagi tak habis rendang tu..memang itulah yang sy terjah..
Kuih2 raya memang jarang sy makan...tapi sy akan makan jugak tapi masa bila? Masa dah habis raya.. masa tu sy akan cari kuih2 raya..kadang2 dalam tin pun sy cari sampai habuk2 kuih pun sy sental..memang nikmat nya.
Malam ni dah ada plan untuk beraya ke rumah kawan2 yang pastinya akan ada rendang2 lagi..hahaha. Tak pelah..setahun sebulan sekali je.. jadi hentam sajalah labu... Nak layan cerita kat tv, semuanya asyik ulangan aje...jadi baik bertandang kerumah kawan demi merapatkan siratulrahim dan jugak rendang..ahakss


8 comments:

  1. Hidup untuk rendang dan rendang untuk hidup *cakap gaya Patrick Star the tapak sulaiman* xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...betul betul betul kata upin ipin..

      Delete
  2. Assalamualaikum.

    Peminat tegar rendang nampaknya,hehe

    Salam Aidilfitri JSS :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang tepat sekali nak2 kalau rendang tu memang sedap...awk minat masakan apa ye?

      Delete
  3. sedapnya rendang :)
    tapi sy lg suka kuah kacang. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo memang sedap kuah kacang..boleh dimakan begitu saja..huhu

      Delete
  4. ahaha.. hebat tu naik mendadak.. 4 hari berturut2 makan ayam je raya thn ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah pasal pasal...makan aje agendanya..dah orang hidang..kan kan kan

      Delete

Terimakasih di atas komen-komen anda.
Semuga ceria dan salam santai.....

Related Posts with Thumbnails