JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, July 12, 2013

RAMADHAN DATANG LAGI...

Selamat menjalani ibadah puasa dan menyambut bulan Ramadhan, bulan yang penuh dengan keberkatan dan ganjaran2 pahala yang tidak terhingga.. diharap tidak terlewat untuk sy mengucapkannya kepada semua rakan bloggers dan pembaca blog Jom Santai Sekejap...almaklumlah kesibukan melanda macam tsunami sampai nak menjenguk blog pun susah apalagi nak menaip entry...ahaksss.
So cakap bulan puasa ni pasti perkara pertama yang di perbualkan sudah pastilah Bazaar Ramadhan.. Apa nak beli juadah berbuka nanti di Bazaar dan bagaimana pulak dengan harga makanan yang dijual kali ini.. naik lagi ke? Sekarang heboh diperkatakan harga ayam dah naik sampai 9.50/kg... Asal musim perayaan aje, macam2 yang naik..macam2 pulak barang yang habis stok.. atau mungkin sengaja ditahan atau disorok supaya dapat menaikkkan harga...dah selalu sangat berlaku dan sudah sampai masanya diambil tindakan keras kepada sesiapa yang terlibat...kan?..opsss 
So, nanti entry akan datang kita survey2 pulak Bazaar Ramadhan yang sy kunjungi...sekali lagi kepada semua, Selamat berpuasa dan lalui bulan Ramadhan ini dengan hati yang penuh keinsafan dan taqwa.. semua kita semua mendapat berkat.....

4 comments:

  1. bazar kat tengah2 KL ni jam giler,, xpernah ag keluar g bazar stkt ni,,huhu...

    ReplyDelete
  2. yang kemarok membeli adalah paknye & dua orang anaknye. anihnye...yang dimakan adalah dari air tangan maknye jugak.

    pembaziran. simpan duet tu belikan baju maknye lagi baik kan kan kan.

    ReplyDelete
  3. trah zain - tulah..rasanya suasana bazaar pun dah tak sama macam dulu, apalagi dengan kenaikan harga makanan yang dijual..

    kak ct - betul betul betul... tapi cukup ke beli baju maknya yang ala2 datin gitu...ahaksss.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails