JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, December 26, 2012

BERSANTAI DI GUNUNG LEDANG

Air yg sejuk di Gunung Ledang
Dah time cuti, so kita pun bercuti jugaklah.. Hampir seminggu sy bercuti di Muar dan salah satu tempat kunjungan percutian saya adalah di Gunung Ledang. Memang ramai orang disana tapi sebab tempat dia tu besar, jadi kita cari jelah port mana yang kita rasa sesuai. Air pergunungan ni memang teramat2 sejuk.. Menggigil jugak sy bila lama terendam kat sungai, tapi tengok budak2 yang mandi semua macam tak ada apa2 je takkan kita nak tunjuk kegigilan kita pulak..tapi memang best. Harga barang2 kat sana pun boleh tahan murah... Tapi oleh kerana banyak tempat yang berbatu2, jadi nak cari port untuk kita letak barang2 pun kenalah berhati2, senang nampak dan senang cari..ahaksss. Mana tahu puteri gunung ledang berkenan dengan barang2 kita... Apa2 pun, bagi mereka yang masih belum kemana2, tenangkan fikiran anda di sungai dan air terjun gunung ledang...Cuma dalam 2 jam setengah je dari KL.

2 comments:

  1. Ayu azmir - Memang seronok dan kebetulan hari pun elok, tak hujan. Tak bercuti kemana2 ke?

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails