JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, November 9, 2012

NURUL IZZAH...EMMMMM

Jarang2 sy menonton rancangan berita..ahakss. Bukan tak minat tapi tak sempat. Jadi semalam dapat jugak sy menonton dan kebetulan pulak hari tak hujan...jadi bolehlah dapat Astro..double ahaksss. Dalam dok tengok2 tu, diorang tayanglah pasal kenyataan Nurul Izzah, naib presiden PKR mengenai kebebasan memilih agama... Emmmm menyelinap jugak terasa. Bab2 politik ni memang sy selalu jarang campur atau ambil tahu sebab dah nama politik...so apa2 pun politik..ahaksss.
Sy tak naklah memberi komen apa2 pasal tu sebab siapalah kita nak beri komen gitu gini tapi yang pastinya pihak berwajib lebih tahu menangani isu ini atau ada perkara2 lain yang perlu diterangkan. Cuma pendapat sy, perkara2 yang melibatkan sensitiviti agama terutamanya tidak harus dipandang ringan dan mudah, setiap kata2 tu harus di fikirkan dulu...Kata orang terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya. 
Tak kira dipihak kerajaan atau pembangkang, kemakmuran dan kedamaian rakyat harus diutamakan... 
MALAYSIA...PEACE YEOOHHH.

3 comments:

  1. politik itu di dalam agama (Islam). berlaku tertiblah. yang utama wajib diutamakan iaitu agama.

    makin lama makin serabut.

    ReplyDelete
  2. hukum hakam ni bukan boleh buat main2.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails