JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, October 16, 2012

BREAKFAST DI RESTORAN MAMAK SEKSYEN 24

Ehsan Google
Nampak gaya, kerja sy dah mula menimbun...sedikit demi sedikit incoming tray sudah mula meninggi walaupun sy cuba untuk 'merendahkannya' namun keesokkannya ianya tetap tinggi jugak...ahakss. Jadi nak tak nak, pasrah ajelah....ini memberi kesan yang mendalam kepada blogging sy. Masa yang sesuai cuma malamlah gamaknya, nak buat macam mana kan...blogging ni kita buat suka2, bukan cari makan..jadi kena buat dulu mana yang bagi kita gaji, barulah buat yang suka2...
Pagi ni sy breakfast di restoran mamak iaitu Sri Shazz yang terletak di Seksyen 24 Shah Alam. Bukan tujuan nak breajfast kat situ pun sebenarnya tapi dalam dok jalan2 nak cari tempat makan, restoran ni yang sy nampak dulu...so pekena kat sinilah. Sy order kopi o, roti bakar dan jugak telur setengah masak...macam biasalah, memang ini rutin breakfast sy....

1 comment:

  1. kakCT hari ni sarapan nasik goreng cina. no no no...style cina tapi bukan cina yg goreng ok.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails