Custom Search

JomSantaiSekejap Followers

TRANSLATE OF OTHER COUNTRIES

 

Saturday, October 20, 2012

ASTRO OH ASTRO....

Bayangkan...bayangkan...bayangkan...Minggu ni sy tak dapat tgk siaran astro sebab hujan. Asal hujan aje tak dapat tgk astro. Sy dahlah ambik package RM120 sebulan...masa balik kerja ajelah waktu sy dapat tgk astro....tapi hampa, bukan itu aje, hari migggu pun bila hujan petang, sekali lagi sy tak dapat tgk astro.. Bila hujan berhenti pulak, tripple sekali lagi sy tak dapat tgk astro kerana rancangan yang ditayang semuanya ulangan.. jadi buat apa nak tgk..hampagas. Tapi kot mana pun, dapat tgk ke tak dapat tengok ke, caj tetap jalan... Kalau nak elok...beli astro byond, tapi dengan kuantiti masa yang ada, dengan caj yang dikenakan, memang tidak berbaloi... dan yang paling best, walau apa keadaan sekalipun, walau kita tak tgk astro ke, terganggu siaran ke, hujan ke, recorder rosak ke....astro tetap kena potong kalau tak bayar...ahakssss. Sekarang satu persoalan bermain di minda sy....perlukah sy berhenti melanggan ASTRO?
p/s : kawasan tempat sy ni, memang siaran tv biasa kurang jelas, itu yang sy kena pakai astro..ahaksss.

1 comment:

  1. call astro...tell them abt your problem. mungkin diaorg akan adjust semula 'mangkok' astro tu kot.

    tambah2 kalau HD kan! hampagas betol lah.

    ReplyDelete

Terimakasih di atas komen-komen anda.
Semuga ceria dan salam santai.....

Related Posts with Thumbnails