JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, March 24, 2016

KATA ORANG TUNDUKKAN PLAYBOY ITU

Ahakkssss... yang ni memang tak ada orang kata pun..tapi sebab seronok mengikuti siri cerita tersebut, maka keluarlah tajuk spontan tu..huhu. Ungkapan playboy ni adalah di'beri'kan kepada lelaki yang suka berpoya-poya dan sentiasa bertukar teman wanitanya... Playgirl memang tak pernah dengarlah tapi mungkin gelaran nya berbunyi lain lah. 
Kadangkala bila dah jadi playboy ni, bila sampai masanya kita benar2 jatuh cinta dengan seseorang atau berubah kerana seseorang..susah untuk rakan2 dan orang lain percaya. 
"Aku betul2 berubah kerana dia"
"Kerana dia aku sanggup tinggalkan dunia playboy aku"...... antara ungkapan2 yang selalu kita dengar samada dalam drama mahupun didunia realiti... yelah memang kita akui manusia boleh berubah tapi untuk berubah dan ketepikan ego kita sebagai lelaki.. adalah satu lagi perkara yang sukar untuk kita percaya bahwa seorang playboy sudah berubah dan ditundukkan....
So...pernahkan anda bertemu dengan seorang playboy yang sudah berubah? Atau anda sendiri seorang playboy..... ahakssss.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails