JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, August 7, 2015

PENING DENGAN ISU SEMASA

Sejak kebelakangan ni bertalu2 keluar kat media cetak dan media masa mengenai isu2 hangat yang mana menimbulkan banyak tanggapan dan tandatanya apalagi bila berkait dengan 1MDB. Sy sebenarnya bukan berminat nak tahu tapi dah tiap hari keluar berita nak tak nak kena tengok dan dengar jugaklah tapi semakin sy tengok dan semakin sy dengar... semakin pening jadinya. Siapa yang betul siapa yang salah? Ahaksss....  Sana sini tidak kira di whatsapp, facebook mahupun internet semua isu2 ni dah jadi bahan lawak.
Rasanya isu kos kehidupan, harga petrol serta harga barangan yang tinggi pun masih belum dapat diselesaikan tambah pulak dengan masalah2 yang macam ni... nak tak nak yang merasa semua tempias kesusahan adalah rakyat Malaysia jugak. Apa2 pun sy berharap sangat agar semua pihak dapat mengatasi isu2 ini dengan seadilnya dan selesaikan isu2 semasa lain yang jauh lebih penting... khasnya untuk rakyat Malaysia.

1 comment:

  1. tahu takpe.. kalau ikut hati tak nak ambil tahu.. tapi kena ambil tahu, kalau tak nanti takde idea nak borak dengan orang.. huhuhuuu~

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails