JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, December 6, 2012

TERSISIH HANYA KERANA....

Pernah tak anda merasa tersisih atau disisihkan? Terasa seperti orang memandang dengan pandangan yang kurang menyenangkan atau seperti terpaksa.. Semua ini hanya kerana sebutir jerawat yang tumbuh betul2 di tengah2 hidung anda? Nak dipicit belum masak..ahakss Nnt lagi besar pulak kawasan jajahan jerawat tu.
Anda pulak pasti akan merasa kurang selesa jika mereka seolah2 memandang tepat kearah jerawat anda walaupun anda sedang berbual2 dengan diorang tapi mata diorang  tetap kearah hidung anda..
Kadang2 jerawat ni boleh buat kita menjadi malu dan segan lebih2 lagi jika ianya tumbuh ditempat2 yang menjadi perhatian orang seperti dahi, hidung dan pipi…Kalau kecik masih boleh dimaafkan tapi kalau besar?...ahaksss.
Sy pun dulu masa belajar sekolah menengah pernah jugak kena benda macam tu. Masa tu kira tangan memang tengah gatal suka sangat picit2 hidung nak keluarkan benda yang putih2 tu..perghhh nikmatnya bila benda tu keluar.. tapi lepas tu..tu dia keluar jerawat batu sebijik kat tengah2 hidung...apa lagi kita picitlah...tu dia lagi besar. ahaksss..

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails