JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, December 6, 2012

NGENGADA...

Ngengada betul” Bentak Daniel keseorangan.
“Kenapa ni Den? Lain macam je marahnya” Tanya Fendy pada Daniel yang ternyata bengang dengan sesuatu.
“Tu hah si Lynn haaahhh sikit2 ngengada..sikit2 ngengada”
“Acuciter.. cuciter” Fendy seakan seronok ingin tahu perkara sebenar…
(Ting ting ting ting….lagu flashback)
“Hi Lynn. Tengah buat apa tu” Tanya Daniel sopan…ahakss.
“Ngengada!! Tak ada kerja lain ke?” Lynn bersuara…
“Apa yang ngengadanya? Tegur sikit pun tak boleh?” Daniel seakan tidak puas hati dengan layanan Lynn.
“Awk tulah yang ngengada..tak ada orang lain ke nak ganggu? Sorry you are wasting my time…Ngengada!” sambil Lynn berjalan perlahan2 meninggalkan Daniel.
“Ehh ehh tunggu. Siapa pulak yang nak ganggu ni? Sy cuma nak berkawan aje..” terang Daniel.
“Satu kampus dah tau perangai awk yang ngengada tu but please. Orang lain awk boleh ngengada..with me boleh belah!” Lynn dengan ketegasannya.
(Ting ting ting ting….lagu penutup flashback)
“Macam tulah ceritanya..yang aku tak faham, bila pulak aku ni suka kacau orang..setahu aku tak ramai yang aku bercakap?” Tanya Daniel seakan tidak percaya…
“Ngengada!! Kau memang dasar romeo tak nak mengaku” Fendy pulak meninggalkan Daniel yang terpinga-pinga.

3 comments:

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails