Tuesday, September 18, 2018

BULAN INDAH - ZARA ALI

Lagu pilihan Jomsantaisekejap pada bulan ini adalah lagu bertajuk Bulan Indah nyanyian Zara Ali yang sedang popular dengan drama Cinta Lemon Madu. Ceritanya bagi saya ok tapi bila lagu bulan indah ni asyik berkumandang membuatkan ramai yang mula mengikuti drama ini yang masih bersiaran..rasanya dah nak sampai penghujung dalam seminggu dua ni. Hayati lirik lagu Bulan Indah dari Zara Ali.

BULAN INDAH - ZARA ALI

ku mendekat engkau menjauh
aku ada dan kau tiada
aku datang dan kau pun pergi
membiarkan hatiku
engkau jauh aku mendekat
engkau tiada aku pun ada
engkau pergi dan aku datang
dan terbiar hatiku
aku seumpama bulan yang indah
bersendirian di langit malam
dihias bintang tanpa kekasih
sepi merenung diri
aku seumpama bulan yang indah
bersendirian di langit malam
dihias bintang tanpa kekasih
sepi merenung diri


No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails