Thursday, March 10, 2016

CEPAT BETUL MASA BERLALU

Rasanya tahun 2016 ni bukanlah tahun untuk sy berblogging... Masa yang ada terlalu suntuk, kerja pulak menimbun2, laptop pulak hilang, kerja keluar sebelum matahari kelihatan dan balik selepas matahari hilang.. sampai rumah dah pasti terus tersadai keletihan. Bilalah ada ruang untuk berkarya dan berblogging. Paling yang dapat sy buat cuma...cuma..cuma..   memang tak ada pun..ahaksss.
Jadi persoalannya, bilakah entry ini dibuat dalam ketiadaan masa yang sy war-warkan di atas?
Jawapan nya adalah entry ini dibuat semasa sy sedang menggunakan pc di cyber cafe atas tujuan untuk membuat research yang 'urgent' pada masa tu ( masa sy tengah menaip nilah) dan lepas sy mendapat apa yang sy perlu...tiba2 tergerak nak jenguk blog...alahaiiii ada jugak perasaan rindu nak jenguk blog yang dah lama bersawang. Bukan setakat bersawang, pastinya ramai yang sudah tidak lagi menyinggah dek kerana menyangka tuan blog sudah meninggalkan blognya sendiri...ahaksss.
Apa2 pun... bak kata orang, kita hanya manusia biasa..hanya bisa merancang tapi Tuhan saja yang dapat menentukannya. To all...santai selalu.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails