JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, June 18, 2015

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN 2015

Sekali lagi bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi peluang untuk menyambut bulan Ramadhan yang mulia dipenuhi dengan seribu rahmat dan pelbagai ganjaran.
Sempena dengan itu jugak sy ingin mengucapkan selamat berpuasa dan menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada semua rakan bloggers, semuga kita sama-sama diberkati sentiasa. 
Kebiasaannya bila sampai time puasa pastinya cuaca akan panas.. tapi hari ni nampaknya hujan mula turun dengan lebatnya.. hujan rahmat. Rasanya tahun ini, rata2 bila di lihat dari keadaan sekeliling, sy boleh rasa Ramadhan tahun ini persiapannya agak sederhana, apalagi dengan keadaan kos sara hidup yang tinggi, GSTnya lagi, harga barangan pun semua naik... nampak sangat kesannya. Tapi memang itulah yang di galakkan.. berhemah dan berjimat dalam berbelanja.
Sama2 lah kita memperbanyakkan amalan dan sentiasa berbuat baik dan sabar dengan setiap ujian yang datang lebih2 lagi pada bulan Ramadhan... Selamat berpuasa, berbuka puasa dan bersahur untuk ada semua rakan bloggers..... 

4 comments:

  1. Ku mengharapkan Ramadha kali ini penuh makna..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita Ms Kejupenyet...semuga sentiasa bermakna dan penuh keberkatan...

      Delete
  2. salam ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita ye Nab Arrose... semuga sentiasa mendapat keberkatan dan ganjaran2 di bulan yang mulia ini...

      Delete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails