JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, April 10, 2015

ALANGKAH BESTNYA... KAN.

Perghhhh lega rasanya dah sampai hari minggu.... Stress dan penat betul seminggu dua ni dengan kerja yang menimbun2 sampai nak jenguk blog pun macam dapat jeling2 je..ahaksss.
So apa nak buat ye hujung minggu ni? Ingat kan nak rehat kan minda nak lah berjalan2 ke tempat yang bersungai atau sejuk. Bagi cool sikit minda yang tengah berasap... lepas tu pi pulak berurut badan dengan minyak dan bauan aroma terapi yang menenangkan jiwa..huhu. Lepas tu berjalan2 sambil mencuci mata kat taman2 bunga atau di lanskap2 yang berwarna warni ..maybe kat putrajaya or Shah Alam....perghhh. Malam nya pulak boleh lah bersantai sekejap kat I-City sambil melihat lampu warna warni yang ber'blink'..... Emmmm tapi semua tu cuma angan2 aje sebab rasanya duduk rumah, tengok cite korea or hindustan sambil pekena goreng pisang dengan kopi o panas... lagi cantik!!

6 comments:

  1. hihihihi ... baru berangan ghopenya. tipah tertipu nampak gaya nye ye.

    ReplyDelete
  2. pisang goreng dengan kopi o panas.. erm erm erm menarik tu... tapi kalo teh o panas lagi masyukkk

    ReplyDelete
  3. Hadoi, bestnya aktiviti yang nak dirancang tu! Jeles!

    ReplyDelete
  4. seronoknye kalau dpt hilngkn stress cmtu..

    ReplyDelete
  5. haha..pisang goreng je feveret dia.. ^_^

    ReplyDelete
  6. syoknya kalau dapat berhujung minggu mcm gitu... nikmat di hujung minggu

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails