JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, February 2, 2015

SAHABAT - TIFFANY LAGU PILIHAN BULAN INI

Lagu pilihan Jomsantaisekejap bulan ini adalah lagu nyanyian penyanyi cilik baru berusia 15 tahun dari Indonesia yang nama asalnya adalah Tiffany Kenanga Mandalawangi... So kita enjoy.

SAHABAT - TIFFANY
Ketika aku berduka
Kau selalu ada memeluk lukaku
Di saat ku butuh teman
Yang mengertiku, bahagiakanku
Telah banyak cerita yang kita lalui
Menangis bersama dan tertawa
Jarak di antara kita tak lagi bermakna
Engkau sahabatku selamanya
Sahabat kau bagai bintang
Hiasi malam dengan indah terangmu
Sahabat kau takkan hilang
Walau kau jauh tapi dekat hatiku
Telah banyak cerita yang kita lalui
Menangis bersama dan tertawa
Jarak di antara kita tak lagi bermakna
Engkau sahabatku selamanya
Sahabat kau bagai bintang
Hiasi malam dengan indah terangmu
Sahabat kau takkan hilang
Walau kau jauh tapi dekat hatiku


8 comments:

  1. Salam kenal.
    Tak pernah dengar lagi lagu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...entahlah..sy cuma tertarik dengan lagunya bila dengar kat youtube..huhu

      Delete
  2. Salam .Hee lagu sedap dan suara yang lembut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan kan... suara masih kebudakan lagi tu yang sedap dengar..

      Delete
  3. Replies
    1. kan kan kan...nak kisah2 mengaitkan sahabat sejati dan karib or bff..huhu

      Delete
  4. Hehe, mcm kena je dgn situasi sy . Sebab sy bru habis sekolah menengah :) Kdg2 rindu kawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah kan..kadang2 bila tak berjumpa atau lama tak bertegur tu baru terasa saat2 mesra bersama..huhu

      Delete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails