JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Saturday, January 31, 2015

PLAN HUJUNG MINGGU.. SEMAI ROS JEPUN

Antara pokok2 bunga ros jepun yg sy tanam
Diam tak diam dah penghujung bulan Januari 2015... Rasa macam sekejap pulak. Entry awal bulan pun tak banyak tapi masa berlalu begitu pantas. Betul jugak kata orang, kalau kita menunggu dan mengira waktu, pasti akan terasa lambat, kalau kita buat sesuatu tanpa memikirkan soal masa, pasti terasa cepat..... 
Cakap pasal masa, apa plan anda hujung minggu ni? Emmm... sy rasa macam dah lama sangat sy tak 'mengemaskini' tanaman pokok2 bunga kat laman rumah. Yelah sejak musim hujan beberapa minggu yang lepas menyebabkan susah sy nak tanam pokok2 bunga baru dan baikpulih tanaman yang ada, so harap2 hujung minggu ni cuaca cerah... niat nya nak semai balik pokok bunga ros jepun yang dah lama tak sy semai...takut lama2 nanti hilang dah pokok tu sebab tak disemai baru..huhu.

1 comment:

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails