Friday, January 16, 2015

KATA ORANG MAKAN TAK LALU...

Kalau dah kena penyakit 'angau', pastilah melekat kata2 makan tak lalu, tidur tak lena, mandi tak basah, jalan tak jejak, pandang tak nampak...ahakkss. Macam2 bidalan nak menunjukkan betapa kesannya cinta itu terhadap seseorang, tapi masa tengah bercintalah..lepas tu makan entah kemana, tidur memang tak lena sebab teringat orang lain, mandi tak basah sebab memang dah malas nak mandi. Barulah keluar semua sifat2 negatif yang selama ini kita tak nampak atau tidak ditunjukkan. Ada yang berkata, masa bercinta semua yang baik aje kita nampak, yang indah2 aje yang keluar...emmmm tepuk dada tanya selera.
Apa-apa pun dalam keadaan macam tu, kita sudah pun membuat pilihan dan baik buruk tu terpaksalah kita menerimanya dan berusaha untuk menjadikan perhubungan yang kita pilih itu menjadi lebih baik...sebaik mungkin. Kata orang, kita tidak akan tahu apa yang ada disebalik sebuah gunung jika kita tidak mendakinya, begitu jugaklah dengan setiap perhubungan yang telah kita bina. Setiap yang berlaku itu ada hikmahnya..

6 comments:

  1. betul betul..ya setuju hehehe

    http://sarahhijabista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. amboiii ngah angau ke skang..ehemmm hihi ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taklah..tu statement general je..ahakss.. Kalau kita kena angau, emm pasti lama dah tak berblogging..haha asyik angau je...

      Delete
  3. tak pernah kena lagi (tapi kalau dengan non-human-character anime, Misaki mmg angau selalu).. ahahaha XD

    tapi selalu nampak kawan2 Misaki angau macam tuh sekali.. ahahaha..

    wuhuuu... tersipu-sipu malu Misaki baca nasihat cinta kekeke :3

    ReplyDelete
  4. Kekurangan tu kadang boleh jadi kelebihan sebab saling lengkap melengkapi :)

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails