JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, October 27, 2014

AKTIVITI DALAMAN AJELAH

Dua tiga minggu ni memang tak banyak aktiviti yang sy buat, bukan kerana tak nak buat tapi disebabkan hujan yang sentiasa turun dengan lebatnya... Nak berkebun tak boleh, nak basuh kereta pun macam tak berbaloi, nak tgk tv pun astro memang tak dapat nak menayangkan cerita pada hari hujan..ahakss.. Jadi aktiviti hanyalah indoor sajalah jawabnya. Vacumn rumah tu sudah pasti, kali ni kita vacumn kesudut2 yang terperosok dan tersembunyi..haha. Selalu vacumn yang nampak aje.
Oh ya, sabtu lepas sempat jugak sy menghadiri majlis perkahwinan anak Pak Hassan, tokey restoran ayam kampung di USJ 26. Memang meriah sungguh apalagi dengan masakannya yang sedap2. Tak salah sy lebih daripada 10 khemah siap dengan pentas dikir barat lagi...  Makanan jangan cakaplah, ayam kampung goreng tu memang dah pasti..gulai kawah..kambing golek sampai ada sy tengok sorang ni dia makan ayam goreng tu saja sampai 5 ekor...( tapi bukanlah 5 ekor ayam, 5 belah) Mentang2 lah makan free...hahaha
Kat luar, guruh pun dah berbunyi...langit dah gelap macam nak pukul 7 malam padahal baru pukul 3 ptg..jadi apalagi, cari bantal...tarik selimut...kita tidur dulu.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails