JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, September 9, 2014

SIBUK SIBUK SIBUK

Seminggu ni banyak pulak kerja2 yang kena sy buat menyebabkan tak sempat untuk sy meluangkan masa mengepost entry...Blogwalking pun masa dekat2 nak balik kerja baru sempat nak singgah blog rakan2, ..
Semalam paling rekod lah bila sy balik pukul 2 pagi..ahaksss. Memang tak sedar langsung. Kerja punya kerja punya kerja..tengok jam dah pukul 1.30 pagi. Maklumlah office kat kawasan sy ni walaupun pukul 2 pagi masih lagi banyak kereta lalu lalang, jadi tak terasa lah masa begitu cepat sampailah sy terasa mata dah kuyu..tengok jam kat laptop..tu dia. Burung hantu berjaga malam pun tidur jugak.. Apa lagi, kemas sana sini situ ..terus kunci office terus ke parking terus balik terus mandi terus ...tidur. 


2 comments:

  1. Samalah, kekadang curi-curi masa blogging.
    Hilang sket stress kerja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul betul...kalau tak lagilah stress bila fikir kerja je..huhu

      Delete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails