JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, August 11, 2014

PABILA HUJAN MULA TURUN..

Kadang-kadang kita akan berjumpa dengan seseorang yang punya hati yang lembut..mudah terasa..mudah tersentuh..sebab tu kalau tengok cerita Hindustan atau Korea, kalau tak ada tisu sekotak..memang bukan dialah... Ada jugak kita akan terjumpa seseorang yang keras hatinya macam batu konkrit. Cakap apa saja, rayu apa saja..memang dia tetap dengan keputusan dia. Kalau melihat kejadian yang sedih atau cerita feeling.. Dari awal cerita sampai habis, macam tu je muka dia..Siap boleh cakap lagi " Apa punya cerita..Tak sedih langsung.." ahakkssss
Ada pulak luar nampak keras, dalam pulak lembut. Luar macho dalam hati ada taman... Orang yang macam ni memang susah sikit kita nak predict kecuali kalau kita benar2 kenal atau rapat dengan dia..Kalau sekali kita tengok..pasti anggapan kita dia sombong atau garang...
Namun walau apa pun katogeri kita, setiap dari kita punya cara tersendiri dalam meluahkan atau melepaskan kesedihan dan kepedihan yang terpendam..Tidak kira sekental mana jiwa kita, sebenci mana hati kita..Sedendam mana perasaan kita...Pasti sampai satu tahap, kita akan merintih jua dengan keadaan...
Tiba-tiba saja bila melihat hujan turun dengan lebatnya diluar, hati kita mula tersentuh.....huhu.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails