JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, July 30, 2014

MANA PERGI MOOD RAYA?

Macam tahun2 lepas, memang tiap2 Hari Raya sy akan balik ke Johor Bahru..ahaksss. Dah 'kampung' nya kat sana... Raya pertama pun sudah berlalu. Rasa macam tak percaya je. Lagi tak percaya bila rasanya raya pertama tahun ni paling boring...ahakss. Macam hari tak raya je rasanya kecuali masa sembahyang raya.. adalah suasana raya. Balik ke rumah di samping makan juadah2 bersama mak dan adik beradik,.. suasana di luar rumah tak ada suara budak2 bising memberi salam nak beraya.. tak ada bunyi mercun2 yang biasa kita dengar letup sana letup sini...yang kebaboom tu memang tak adalah..Kedai2 semua masih tutup. Sunyi sepi walaupun semua rumah berpenghuni. Rasanya macam tahun ni mood raya tu hilang... mana perginya ye?
Apa2 pun..hari ni hari kedua raya. So apa agenda nya ye? Wait and see. Harap2 ada kejutan..ahaksss
Disamping itu, Selamat Hari Raya Aidil Fitri sy ucapkan kepada semua rakan bloggers semuga Hari Raya tahun ini mendapat seribu keberkatan dan keceriaan...

5 comments:

  1. Selamat Hari Raya ye :) Takde mood pergi kumpul moodnya cepat-cepat xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni tengah mencarilah ni mood raya kat mana dia sembunyi

      Delete
  2. saya tak percaya hari ni dah masuk raya ketiga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita...nanti tup2 dah nak naik kerja

      Delete
  3. rumah sy dan kampung meriah lg dgn bunyi2 meriam, mercun. hehee

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails