JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, July 1, 2014

HIASI RUMAH ALA INGGERIS


Pastinya ada jugak di antara kita yang sudah merancang untuk menghiasi rumah sempena Hariraya nanti.. Paling tidak pun semua barang2 perabut di kemas atur balik menjadi kemas, langsir dibasuh supaya nampak baru...Yelah, kenalah berjimatkan..yang penting suasana Hariraya tu yang nampak ceria. Baru atau lama tu soal kedua, yang penting raya tu meriah walaupun disambut secara sederhana.

Salah satu deko yang dapat menampilkan keindahan dan menarik perhatian adalah deko berkonsepkan Inggeris. Sekarang ni memang terdapat banyak kedai yang menjual barangan2 perabut ala Inggeris mahupun barangan accesories seperti jam gantung, wall paper, barang2 hiasan dan pelbagai lagi untuk mencantikan dan meng'inggeris'kan lagi rumah anda..ahaksss.
Salah satu tempat yang biasa sy pergi untuk membeli barangan ala Inggeris adalah Giftmine Shop yang terletak di PKNS Shah Alam dan jugak Romantika yang terletak di Alam Sentral Shah Alam. Memang banyak pilihan dan harga yang amat berpatutan dari yang sekecil2nya sehinggalah barangan perabut. Ada jugak pelekat2 bunga2 Inggeris untuk bagi mereka yang kreatif dapat menampalnya di cawan2 ke, pinggan2 perabut putih agar nampak ala-Inggeris barangan tersebut.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails