Wednesday, July 2, 2014

EH EH KURUSNYA AWAK

Biar betul? Biar betul betul... Baru 3 hari puasa dah ada orang kata kurus. Padahal selama ni diet itu ini, buat senaman gitu gini..tak jugak turun2 berat badan.. apalagi nak dengar orang kata macam tu, ini baru hari ke 3 berpuasa dah orang cakap macam tu. Timbul pulak persoalan...apa yang dia cakap tu betul ke atau menyindir? Ahakkkss manalah tau kan, dalam baik2 dia dok cakap rupa2nya menyindir. Yelah bulan puasa tapi perut tak turun2... Hahaha..opsss sorry ye pak cik Mail..sy tak mengata pak cik..(Pak Cik Mail ni despatch kat tempat sy bekerja )
Kadang-kadang pada hari puasa ni macam2 telatah yang boleh sy lihat..tak payah pergi jauhlah..tengok saja suasana di office sendiri. Ada yang depan komputer tapi mata tertutup cantik je.. Ada yang keluar masuk toilet ..bukan lah nak minum air..ahakss basuh muka sebab tak tahan dek ngantuknya. Ada yang ligat pun ada, macam tak ada beza bulan puasa dengan tak puasa. Ada yang waktu lunch hour berehat sambil melelapkan mata tapi ingatkan tidur 30-40 minit..rupa2nya nun..terlajak sampai pukul 3 ptg..haha. Nasib baik dalam surau orang tak perasan. Ada yang dah promote kuih muih.. Ada yang dah canang warna tema baju raya tahun ni...Dan yang paling banyak sy lihat atau percakapan yang sering sy dengar ialah.."ada ke duit raya?"

4 comments:

  1. hehe. bulan puasa macam2 ragam org boleh tgk.

    ReplyDelete
  2. budak - Hahaha..memang... kadang2 bila tgk boleh gelak sendiri..apa lagi kalau tgk budak2 berpuasa..macam2 kerenah..tapi kena bg diorang semangat jugaklah..

    ReplyDelete
  3. kalau raya, budak2 lah yg paling seronok. Masa puasa best main bunga api.

    ReplyDelete
  4. Teena Tna - Dulu2 memang best main bunga api nya..yang hairan dulu tak banyak pulak kes2 putus jari ke mercun meletup ke..

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails