Sunday, June 1, 2014

SELAMAT PENGANTIN BARU NURUL ATIKAH

Pasangan Merpati Dua Sejoli
Dah lama jugak sy tak menaiki komuter. Hari ni sy bercadang untuk menghadiri majlis perkahwinan 'adik' sy yang berlangsung di rumah nya di Pandamaran Jaya, Port Klang. 
So macam biasalah lepas beli tiket dan menunggu dalam 10 minit, maka komuter pun sampai dan dari jauh sy dah nampak memang banyak tempat kosong.. so lepas pintu komuter terbuka saja sy pun masuk dah duduklah kat satu kerusi kosong.. Memang selesa komuter sekarang. Dalam sy dok duduk tu adalah beberapa orang dok pandang sy..Emmm kenapa ehh? Sy pun tolehlah kebelakang..toleh kedepan.. Emm semua perempuan. Lepas tu sy terbacalah sign kat atas sebelah kanan gerabak sy dengan tertulis "Ladies Coach Only "..Ahakkkss...sekali salah gerabak. Sy pun dengan perlahan2 berjalan dan menuju ke gerabak yang semuanya lelaki...tapi semua bangla pulak..haha..
Ok. Bercakap pasal pengantin ni..Nama pengantin yang diraikan adalah Nurul Atikah dan pasangannya Khairuddin yang selamat di ijab kabul pada 31-05-2014. Sampainya ke sana sedang elok pasangan sedang bersanding atau di tepung tawar jugak dengan iringan paluan kompang dan jugak hujan rahmat yang turun sekejap tanda memeriahkan lagi majlis tersebut. Untuk adik Nurul Atikah dan Khairuddin, selamat pengantin baru diucapkan semuga bahagia ke anak cucu....Amin.

5 comments:

  1. selamat pengantin baru jugak :)

    dill.

    ReplyDelete
  2. boleh pulak salah tempat duduk ahahaha XDD

    selamat pengantin baru jugaklah ucap dekat pasangan pengantin..
    Moga sentiasa bahagia dan sentiasa dirahmati Allah S.W.T dan semoga memperolehi anak yg comel2 dan soleh solehah belaka.. aamiin..

    ReplyDelete
  3. Dill - Hahaha...Akan datang giliran awak pulak lah ye.. Hopefully x de aral melintang InsyaAllah sy datang...

    Junkyo No Hikari - Nak buat macam mana, dulu tak de ladies coach..tu just nak tunjuk dah lama sangat tak naik komuter..huhu

    ReplyDelete
  4. ahaha XD lawak lah..

    (errr.. Hikari sndri pun tak tau ada ke tak ladies coach since, jarang naik benda2 tuh) ahahaha :D

    ReplyDelete
  5. Junkyo No Hikari - Kan kan kan. Tulah sekali sekala kena naik jugak .. sy masa 1st nak naik LRT kena duduk tepi dulu tgk macam mana orang nak beli tiket pakai mesin..haha..

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails