JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, June 12, 2014

MENENANGKAN DIRI..

Ambil masa jugak bila dah buntu ni...ahakkss.
Mungkin inilah masanya kita memerlukan proses menenangkan diri... kosongkan minda sebab kadang2 kebuntuan ni bukanlah sebab fikiran kita kosong sampai hilang ideas, tapi ada jugak sebab terlalu tepu dengan pelbagai masalah dan isu semasa..tu yang tak boleh nak fikir, jadi kena kosongkan balik..reset.
Tak berapa jam lagi sepak mula bolasepak Piala Dunia akan membuka tirainya. Ramai pastinya sudah mula membuat persiapan..macam nak balik kampung je. Ada yang pasti akan menyekang matanya untuk bertahan menonton siaran langsung...
Dalam masa yang sama...hari ni bersamaan jugak dengan 14 Sya'ban 1435. Gelincirnya matahari dan selepas azan maghrib, maka kita memasuki 15 Sya'ban atau dikenali sebagai malam Nisfu Sya'ban, hari dimana buku cacatan amalan kita diangkat dan buku catatan baru diberikan...Sama-samalah kita menutup dan membuka buku kita dengan kebaikan.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails