JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, June 4, 2014

CERITA2 P RAMLEE KEMBALI LAGI

P Ramlee dalam Masam Masam Manis
Semalam sy singgah lah ke kedai mamak.. Biasalah kalau ke kedai mamak selalunya dia akan bukak rancangan gusti..tak pun dvd gusti tapi semalam dia pi bukak cerita P Ramlee..masam masam manis. Ahakss yang betul mamak.. Dia cakap cerita P Ramlee mesti kena tengok, tara boring punya. Apa yang dia katakan tu memang sy setuju sangat..Sy rasa cerita masam-masam manis ni pun entah dah berbelas kali sy tengok tak campur dengan sy tgk melalui dvd kat rumah.. Cerita2 Allahyarham Tan Sri P Ramlee memang tak pernah lapuk dek masa...terutamanya cerita2 lucu nya, cerita kehidupan..cerita kesedihan dan sejarahnya. Kreativi beliau memang tiada tandingan.. Apalagi dengan suaranya yang lemak merdu menusuk kalbu....
So..dipendekkan cerita, sampai habis sy tengok cerita P Ramlee sambil sy tambah makan sebab 2 jam tu punya show..ahakksss. Cerita P Ramlee mana yang paling anda minat dan suka?

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails