JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, May 12, 2014

SEKETIKA DISATU MALAM...

"Kau perasan tak apa yang aku perasan?" Tanya Daniel pada Razman.
"Memang aku tak perasan apa yang kau perasan.. Apa yang kau perasan? Jangan pulak buat kelakar seram dalam hutan macam ni.. gelap..dahlah lampu picit semua habis bateri." Razman sudah mula tidak sedap hati..
"Aku nampak macam ada kelibat perempuanlah kat hujung pokok sana tu.. Dari tadi macam memerhatikan kita je" Daniel membuka cerita sambil Razman menegangkan lehernya memandang ke arah pokok2 yang dikatakan oleh Daniel tadi...
"Tak nampak apa pun...Kau biar betul Daniel. Jom lah kita balik. Aku tak sedap hati lah bila macam ni.." Razman mula mengemas2 beg bajunya..
"Laaaa..kata nak overnight kat sini... Alaaa relaxlah bro. Kan ramai orang..tu haaaahh kat sana ada satu khemah budak2 bermalam...penakut sangat lah kau ni" Daniel cuba menenangkan Razman...
"Ehhh... Ada 2 orang pulak lah.." Daniel tiba2 tercengang bila melihat sesuatu di sebalik pokok2 itu
"Kau ni...baliklah jom..Aku dah tak tahan ni..Kau nak stay..overnight ke..good nite ke..suka hati kaulah.. Aku nak balik.." Razman terus berlalu pergi....
Selepas beberapa langkah....
"Tok! Tok! Tok!" Mak..!! Bukak pintu mak.."
"Aikk Kau Man? Kata nak camping depan rumah dengan Daniel.." 
"Tak jadilah mak..biarlah si Daniel tu dengan bidadarinya.... Razman terus masuk kebiliknya dan menarik selimut...overnight di rumahnya.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails