JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, May 15, 2014

SALAM TAKZIAH.....

Pagi ni sy dikejutkan dengan berita pemergian bapa kawan sy yang sy kenali sejak kecil lagi sebab semasa kecil kami sama2 tinggal di quaters yang menempatkan semua pekerja dan keluarga yang bekerja di kilang tersebut. Jadi hubungan antara kami semua memang rapat, apa tak nya ibu atau bapa bekerja di kilang sementara anak2 akan berada berdekatan atau bersebelahan dengan kilang. Kami membesar bersama sehingga lah satu masa kilang tersebut terpaksa ditutup dan sedikit demi sedikit setiap keluarga berpindah mengikut kemana dan kawasan mereka dan keluarga mereka membeli rumah.
Arwah memang seorang yang semasa sy kenal pendiam orangnya namun dikalangan keluarganya dia seorang yang amat tegas dan berdisiplin. Tak banyak bercakap kalau sekali kita jumpa namun jika kita mengenali dia secara dekat, banyak benda yang boleh dituturkan. Arwah isterinya juga rapat dengan kami semua dan banyak berceloteh...
Untuk Kamal aka Roslan serta kakak2 nya sekeluarga, salam takziah diucapkan, semuga rohnya sentiasa dicucuri rahmat dan ditempat di kalangan orang2 yang beriman...Amin.  

2 comments:

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails