Monday, May 12, 2014

LAIN PULAK YANG DATANG

Lain yang ditunggu lain pulak yang datang..ahakss. 
Masa tu sy sebenarnya sedang menunggu seorang kawan yang dah lama sy tak jumpa. Kami plan untuk berjumpa di sebuah kedai makan di KLCC.. memang lokasi yang senang nak jumpalah. Janjinya adalah dalam pukul 11 pagi. Sy sampai awal sikit, dalam pukul 10.45 pagi dan tunggu punya tunggu, sampai pukul 11.30 pagi masih jugak tak nampak bayang2 kawan sy ni... Bila sy whatsapp, katanya otw... Last2 sebab dah lama sangat tunggu sy terus call....
"Hello Man, kat mana hang? Kata otw..dah dekat sejam ni.."
"Dah sampailah JSS... aku dok tunggu hang lah ni.. kata kat Secret Recipe kan?"
"Aikk? Hang dok tang mana? Tak nampak pun?" Hairan jugak aku boleh tak nampak kawan aku..mungkin jugak aku dah tak cam sebab lama jugak tak jumpa...
"Aku dok tang tingkap.. boleh nampak Alam Sentral ni hahh..."
"Alam Sentral?... Hang ni cakap Secret Recipe mana?"
"Haiii kan dah cakap SACC..."
Ahaksss.... berderau jugak bila lama punya tunggu kawan sy dok pi kat SACC...padahal kalau tak salah sy dah sy whatsapp dia KLCC...adakah sy yang salah tulis atau dia yang salah baca?...
Dalam dok sy nak beredar untuk pergi ke SACC untuk berjumpa dengan kawan sy tu...tiba2 ada seseorang menyapa sy..
"Hai JSS...."
Bila sy toleh ke belakang...rupa2nya kawan sy yang jugak dah lama sy tak jumpa menyapa sy.. ahakss. Kecil betul dunia.. So kesudahannya kami sama2 pergi ke SACC dan berjumpa dengan seorang kawan sy lagi tu...

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails