Custom Search

JomSantaiSekejap Followers

TRANSLATE OF OTHER COUNTRIES

 

Saturday, November 2, 2013

BERMULALAH SEBUAH CERITA...

Di waktu... dikala... disaat sy menaip blog ini, kedengaran petir berrrrrdentum dentam sambil kilat sabung menyabung dengan diiringin awan yang sungguh gelap gelita...perghhh lengkap terasa suasana mengerikan kalau kita buat filem seram... belum lg hujan turun, belum lagi angin bertiup kuat menghentam sekali sekala pintu dan tingkap rumah... ahaksss... so apa nak buat?..nak tgk ASTRO...doohhhh memang tak boleh walaupun bill jalan...nak jalan dalam suasana hujan ni tak tau apa nak gi mana...so do rumah, kita fikir2kanlah apa nak taip...kurang2 dapat 2,3 entry pun dah cukup bagus jugak kan..kan..kan. Emmm tiba2 rasa lapar pulak...jap ye...sy pi makan jap. Kita buat rendang ayam spesial ala santai...nnt entry akan datang sy kongsi resepinya...

1 comment:

  1. Salam…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer…

    ReplyDelete

Terimakasih di atas komen-komen anda.
Semuga ceria dan salam santai.....

Related Posts with Thumbnails