JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, July 16, 2013

BERBUKA DI NASI ARAB D'CAFE SEK 7

Salam santai... Hari minggu nampaknya hujan turun mencurah dengan lebatnya. Jadi bermakna, ada kemungkinan di Bazaar tidak ramai yang akan menjual kerana dek hujan. Jadi fikir punya fikir..apa kata berbuka kali ini kita pekena nasi beriyani ala2 arab pulak.. Sudah pasti salah satu tempat yang sy tahu adalah di Nasi Arab D'Cafe yang terletak di seksyen 7, Shah Alam berdekatan dengan Unisel...
Walaubagaimanapun, sy tidaklah terus berbuka kat sana sebab sy pasti tempat mesti penuh punya, so sy beli dulu kuih2 di kompleks PKNS untuk sy berbuka dan selepas tu agak2 dah reda barulah sy ke seksyen 7.. Sy order nasi arab berlaukkan daging kambing..menunya ada macam2 jenis susah sy nak katakan disini, tak ingat namanya tapi memang sedap..So bagi mereka yang pekena nasi arab, silalah ke seksyen 7 Shah Alam..Jika tidak pun, di sekeliling tempat itu memang penuh dengan gerai2 makanan yang lain seperti steamboat, grill, masakan Thai dan macam2 lagi...

3 comments:

  1. pernah makan kat sini, memang sedap giler!

    ReplyDelete
  2. Norhasniza Khalid - kan kan kan..memang sedap. cuma nak cari tempat duduk je kadang2 susah sebab ramai sgt orang..

    ReplyDelete
  3. pernah la mkan nasi arab..tp bkan kat situ la.. blh than..tp xleh mkan selalu..hehe

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails