JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, April 10, 2013

BILA HUJAN DITENGAH MALAM..


Malam-malam macam ni kalau pekena air kopi secawan dengan roti bakar sambil menaip dan melihat hujan yang turun dengan lebatnya...Perghhh memang happening saat2 macam ni. Susah nak cari masa2 yang syahdu dan indah seperti malam ni...tu yang menaip pun laju je walaupun tak tahu apa yang ditaipnya tapi yang penting jalan. Dalam keadaan macam nilah jugak siapa yang pernah putus dan kecewa cinta akan mengenang kembali kisah2 lama... Sesiapa yang sedang berkasih akan mula merindu dan melontar pandangan di luar tingkap seolah2 boleh menembusi dan memandang pasangannya yang entah berada di mana2...Sesiapa yang terputus hubungan mula mengkhayalkan impian untuk bertemu semula bekas kekasihnya...semuanya hanya kerana hujan yang turun mencurah2 di waktu malam2 seperti malam ini..


2 comments:

  1. erghhhhh...takde maknenya nak melankolik...kalau dah cuaca macam tu, krohhh lagi siok der.

    bukan main sopan bahasa!!!

    ReplyDelete
  2. Hahaha...nak krohhh pun kena bersopan kak ct, nanti datang mimpi yang bukan2 pulak. Ni mesti dah lama krohhhh ni.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails