JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, January 7, 2013

MOVIE - STRAWBERI CINTA

Beberapa hari lepas sy sempat menonton DVD cerita Strawberi Cinta lakunan Pierra Andre dengan Yana Samsuddin. Sy ni kira memang peminat Yana dan Pierra Andre, tapi sayangnya cerita tu terlalu mendatar dan seperti dah dijangka daripada awal hinggalah ke akhirnya.. Sepertiga cerita itu hanya dialog bahasa Jepun antara Pierra dan Yana... Sepertiga lagi lawatan2 ketempat bersejarah dan sepertiga lagi yang boleh kita tengok ada lah sikit cerita... Tak macam cerita 3 temujanji. Editing suara pun agak mengecewakan jugak.. tapi semua tu dari apa yang sy tengoklah.
Cerita mengisahkan ttg Iciko ( Yana ) atau Fatimah Zahrah lakunan Yana yang datang ke Malaysia untuk mencari ibu kandungnya setelah lama terpisah akibat salah faham dengan bapanya seorang warganegara Jepun. Lalu Iciko dia mendaftar dengan Syarikat Pelancungan milik Hakimi ( Pierra ) dengan tujuan untuk mencari ibunya.....

2 comments:

  1. leeza tak tgk lagi citer ni.....
    salam perkenalan.

    ReplyDelete
  2. Leeza - Salam perkenalan jgk. Rasanya kalau setakat nak tgk DVD ok kot..

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails